Du gör mig besviken hela tiden.



Min mamma klagar på mig hela tiden att jag är sur och grinig. Inte så konstigt när
hon bara tjatar på mig, och skriker. Och allt jag säger och gör är fel för henne. Det
känns inte som jag duger.

Och vi bråkade idag innan jag stack till stan med Nandi. Så sur hon blev. Hon
sa till mig att ska jag bete mig såhär så kunde jag ta mitt pick&pack och dra. Har
lust att göra det.

Sen när jag kom hem för en timme sen typ så satt jag och snackade
med min syster i vardagsrummet. Då berättade hon att mamma hade sagt allt
till henne och så hade hon gjort en ful sak tydligen. Då har hon läst igenom
mina sms. Vartenda ett, och jag lämnade min mobil hemma en timme. Vafan.
Rör man hennes mobil blir hon sur, då borde hon inte röra min. Inte så konstigt
att jag blir irriterad på henne, för det här är inte först gången hon gör något sånt.

Så imorgon ska hon få veta att hon lever säger jag bara. Har hon aldrig fått en
utskällning så har hon det imorgon ska ni veta! Om ni bara visste hur sur jag är.

Kvällen annars har vart bra, berättar om den imorgon. Det värsta var bara att jag
cyklade hem i regn och hade klänning. Bra Jennifer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0