Dusch.


Kom nyss ur duschen, eller ja kanske 20 minuter sen. Har glott lite på Gossip girl
och så ringde jag min moster som hade ringt mig på mobilen 18.30 typ. 

Fick prata med min übersöta kusin Kim också. Haha, han är allt rolig han. Han
sa att han hade tappat hela 4 tänder och hade fått 1miljon kronor för dem. Men han
ändrade sig snabbt och sa "jag fick 30 för en, 30 för en, 30 för en och 30 för en, hur
mycket blir det jennifer?"  
Han är för gullig alltså, trots att han kan bli jobbig med tanke
på att han har damp, näst högsta graden också. Men jag älskar honom ändå, min prins!  

Ska möta dom vid busstationen imorgon runt 18.30 sen följa med till donken där dom
och min moster's kompis Karin ska äta lite. Som dom flesta vet så tycker jag faktiskt inte
om McDonalds.

Nu om några minuter börjar fotbollen, så jag ska föna håret och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0