En häxa i familjen


Ujuj så duktig jag känner mig nu, har hållt mig vaken hela natten och inte somnat.
Trött som ett as är jag, och kan knappt hålla ögonen öppna. Men jag får helt enkelt
hälla i mig lite kaffe senare trots att jag hatar kaffe. Kollade nyss på någon film på 3an.
En häxa i familjen hette den. Kanske mer för dom yngre barnen, men det var kul att se
vilka konstiga fantasier barn kan ha alltså. Det är lite sött det där.

Nu kollar jag på dr Phil. och är helt enkelt halvt död. Om ni bara visste hur trött jag är
och hur skönt det skulle vara att bara lägga ifrån sig laptopen och sooova. Men nae,
ska klippa mig om några timmar så det går inte.

Men vi hörs lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0