Fredag, skolavslutning.


Godmorgon sötnosar.

Usch vad jag har försovit mig egentligen. Vaknade nyss och jag ska möta
Nandi 9.15 på bron. Så egentligen har jag inte tid att blogga. Men, jag orkar
inte platta håret så jag sätter upp det istället.

Det känns så skönt, att veta att jag inte behöver gå upp tidigt på morgnarna
längre. Utan jag får soova hur länge jag vill. Haha, då försover jag mig inte heller,
som jag nu gjort ganska mycket känner jag.

Men nu måste jag verkligen fixa mig, sen kila iväg och möta N.
Hon ska ha klackskor på sig idag för första gången i sitt liv, och det
ska bli himla kul att se faktiskt. Kameran hänger med så får nog ni också se ;)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0