Fredag.


Haha, städningen inatt gick ju inte sådär jättebra kanske. Utan jag hamnade
framför datorn och film istället. Det var bättre. Men plockade litegrann i allafall.
Men när klockan blev runt 6, ja då orkade jag faktiskt inte hålla ögonen öppna
så jag gick och la mig och kollade på tvn och efter två sekunder så sov jag.

Vaknade strax efter 13 och har bara legat i sängen och tagit det lugnt. Plockat
lite, och har nyss duschat nu. Ska väl snart plocka lite till och försöka höra av
mig till Nandi och höra hur det blir, om hon nu skulle sova över.

Vet ni, inatt 4.20 visar dom Anne frank: The whole story. Jag måste se den. Första
delen är idag, andra imorgon. Den filmen är så bra så jag ska kolla. Hehe!

Nej, nu ska jag fixa och dola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0