Hata göteborg


Låg nyss och kollade på film. Laddade hem Hata göteborg förut. Den var väl lite sisådär.
Kännde inte att det var någon riktig handling i filmen. Men samtidigt så var vissa scener
ganska roliga måste jag erkänna, så jag fick mig några skratt i allfall. Men ja, det finns bättre
filmer än den helt enkelt. 

Sen när jag låg och kikade på filmen så fick jag helt plötsligt världens huvudvärk. Bara
sådär typ. Men nu fattar jag varför, det åskar. Får alltid huvudvärk innan det brukar åska.
Inte så himla roligt eftersom ingenting hjälper då heller. Det är bara att vänta tills det lagt sig.

Jag skulle egentligen städa mitt rum idag också till min systers student. Men jag är så sur på
henne just nu. När hon bara lämnar mig och mamma här och tror att vi ska göra allt åt henne.
Hon har inte gjort ett dugg i stort sett. Så jag tänker till och med gå till skolan då och ha en mysig
dag med min klass i stället för att vara ledig som jag är. Blir så besviken på min syster alltså. Så då
kan jag lika gärna gå på klassdagen och umgås med min finfina klass en sista dag innan avslutningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0