Hemma.


Kom typ nyss hem. Och jag är trött som bara den, och har världens huvudvärk.
Blir snart sängen. Ska bara lägga in några bilder och så på datan först :)

Haft en bra dag i allafall. Jennifer mötte mig vid bussen så gick vi till ängel och så.
Sen drog vi ut, träffade Jennie och någon mer som dom känner, körde lite moppe och
var till Okq8 och köpte godis och dricka så satt vi och snackade och bara hade mys.
Sen drog jag, ängel & jennifer till Rud igen hem till Jennifer och satt lite vid datan.
Men sen drog vi till donken, jag var hungrig som bara den eftersom jag inte hade ätit
något. Men jag tycker egentligen inte om donken, men det fick gå ändå. Haha, och på
väg till rud igen var det superkul. Haha, aldrig skrattat så mycket tror jag ^^

Kul var det i allafall. Tack för en underbar kväll flickor. Ni är otroliga.

Nu ska jag lägga in bilderna, och sen sova. Blir stan med ängel imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0