Hemska människa.


Vilka hemska människor det finns alltså. Fick nyss en kommentar på
bilddagboken, på en bild den 6e juli, då det är 5 år sedan min pappa dog.
Han bara "Get over it". Han vet knappast hur det känns att förlora en förälder,
en person som står en närmast, en person som betyder hela världen för en.

Visst, det är inte så att jag gråter varje dag. Men han finns såklart alltid i mina
tankar och vissa dagar mår jag sämre än andra. Men klart jag tänker extra mycket
då det är just den dagen han avled. Det är en av dom värsta dagarna jag upplever.
Jag tycker verkligen han borde tänkt sig för, innan han säger något.

Jag fattar inte varför folk säger så till mig, när dom inte själva gått igenom det.
Man kan inte tänka sig hur det känns. Jag kunde inte förstå hur mitt liv skulle se
ut utan min pappa, förräns han verkligen försvann ifrån mig. Det var det värsta jag
gått igenom. Jag vill inget hellre än att han ska komma tillbaks. Och jag kommer
aldrig någonsin glömma honom. Och jag kommer fortfarande må dåligt vissa
dagar, som jag ibland gör. Det kommer aldrig försvinna.

Nej, jag hoppas verkligen han tänkt efter. Han gjorde mig verkligen sur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0