Joggingtur

Haha, tro det eller ej men nu har jag vart ute och joggat/gått i 1½ timme.
Jag har ju då varit vaken hela natten och så diskuterade jag träning med
en kompis förut när han hade kommit hem från jobbet och han tyckte det
lät som en bra idé att jag skulle ut och springa lite. 

Dock så var det grymt jobbigt det var ganska lång bit jag gick trots allt. Så, sista
biten hem var jobbig att gå men jag klarade mig men det var skönt att få sätta sig i
sängen. Skulle egentligen vilja lägga mig och sova men jag ska till stan runt 11-tiden
och då är det ingen idé och sova. Sen ska jag väcka min syster om 20 minuter också.

Hoppas ni får en bra dag i allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0