Lördag.


Herregud, jag och Nandi somnade runt 5 imorse. Så, jag missade ju
såklart filmen. Men det gör inget, den andra och sista delen är inatt och
det är all då det spännande händer så det är bra.

Sen har vi båda vaknat från och till, vid 11-tiden och sedan runt 13-tiden.
Men sen somnade vi, och vaknade 15.30 ungefär. Haha! Fortfarande trött
är jag också men ska försöka hålla mig vaken nu faktiskt. Måste försöka
äta något också. Jag och Nandi har ju legat och proppat i oss godis och
chips så duktiga som vi är.

Nu har snuttan min åkt hem i allafall. Haft skoj med henne, trots att vi inte gjort
speciellt mycket utan bara sovit. Men hon är alltid rolig att vara med. Och hon var
jättesöt innan hon åkte, hon har spridit ut rosblad i min säng från hennes ros som
hon tog från blommorna här ute. :)

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: åh, tack så jättemycket :D

2008-06-21 @ 18:08:17
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: Anonym

När är andra delen av anne franks dagbok, kanal och tid tack??

2008-06-22 @ 01:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0