Måndag.


Blev lite sent igår känner jag, för jag har sovit länge idag.

Var iväg och köpte pizza med min syster igår kväll, sen delade vi på min
säng och låg o kollade på En prinsessas dagbok 2. Haha, jag skrattar alltid
åt den filmen. Sen typ, fick vi båda något konstigt skrattanfall. Helt sjukt. Men
sånt är skoj. Sen nördade vi lite GH3, stog upp i sängen som två rockare typ.

Alltid lika kul att göra sånna saker med min syster. Känns skönt att jag kan
umgås med henne på ett sånt sätt. 

Iallafall, sen gick hon och la sig och jag satt lite vid datorn och kollade på film.
Sen runt 1-2 tiden då slocknade jag. Orkade inte hålla ögonen öppna längre.
Och vaknade runt 12 tiden idag. Så jag har nördat lite GH och sånt.

Nu ligger jag och kollar på Dr Phil, verkligen intressant är det. Så jag ska kolla
på det nu. Sen får jag se vad jag hittar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0