Måndag.


Har inte bloggat något idag då jag helt enkelt inte haft någon blogglust.
Har bara kännt att jag behöver tid för mig själv, vila och bara ta det lugnt.
Och det är precis vad jag gjort idag, har knappt gått ur sängen egentligen.

Kollat på tvn, film & duschat. Nu ska jag strax äta lite middag. Sen ska jag kolla
på ännu en film The blair witch project. Min kompis hade sett den och tyckte den
var sevärd så nu ska vi se vad jag tycker om den. Men tydligen var den läskig, och
jag och skräckfilmer går oftast inte ihop då jag blir konstigt nog väldigt rädd.

Någon som sett den filmen och kan säga vad ni tycker om den?

Kommentarer
Postat av: Victoria

Gillar din blogg :)

2008-06-23 @ 17:35:23
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Victoria

Gå in på youtube, på videon du vill se

kopiera "embed"-koden under URL, klicka till ditt inlägg, klicka på växla till HTML

klistra in, växla tillbaka ;D

2008-06-23 @ 19:01:01
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0