Måndag.


Godmorgon!

Har inte sovit nånting inatt, eller jo typ 10 minuter eller något sånt. Så
just nu är jag supertrött, men jag ska inte klaga för solen skiner ute :)

Sen har jag sovmorgon och börjar 9.15 och slutar typ 14. Det är najs!
Sen efter skolan är det meningen att jag och Nandi ska med hem till Anna
och plugga till ekonomiprovet som vi har imorgon.

Låg och läste lite i samhällsboken inatt, så lite kan jag allt. Så ett G borde jag fixa.
Men jag har sagt det att minst ett Vg ska jag faktiskt ha! Så jag ska plugga massor idag.
Och soooola (: hehe.

Nej, nu ska jag fixa mig lite. Ska bli skoj att gå till skolan och få se Nandi i klänning
och leggins. Tro mig, hon är inte alls tjej av sig. Hon har alltid gått i jeans och tröja
sen jag lärde känna henne vilket är över 2 år sen typ. Så det ska bli kul :)

Nu ska jag kila. vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0