myskväll.


När min syster kommer hem senare ska vi gå och köpa massor med godis.
Och ligga i min säng och feta oss med det framför Eurotrip som går på kanal5
runt klockan 22. Den filmen är jättebra, tycker jag i allafall! Ni som inte sett de,
borde verkligen se den.

Men nu innan, ska jag laga mat. Haha! Mami jobbar kväll och min syster är
inte hemma än som sagt så jag ska alltså laga mat. Jag kan ingenting när det
gäller matlagning. Alltid mamma som gjort det åt mig, eller någon annan. Men
sa till mami igår att jag skulle försöka. Men ringde syrran förut för att fråga lite så
jag inte bränner maten hehe. Så nu ska jag ställa mig vid spisen.

Hare fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0