Onsdag.


Hejsan sötnosar!

Haft en bra dag idag. Fick reda på att jag har Vg i engelska nu (: Så jag har höjt mig mer.
Och det är jättebra. Sen hade vi håltimma i två timmar. Anna och jag tog bussen till bergvik
och lunchade där. Tänkte käka på Subway men vi hittade inget vi ville ha så det blev Max.
Käkade även glass och kollade på skor och ett linne sen var det bara att ta bussen tillbaks.

Hade engelska i typ 30 minuter, sen skulle vi till cafeterian där Skapa-gruppen hade show.
Grymt duktiga var dom. Fast, en kille överdrev liiiiite tycker jag ^^

Nu sitter jag och lyssnar på nån kille på Youtube som sjunger otroligt bra :o
Ska nog snart till stan också med min syster. Fick pengar idag förstår ni (a)
Sen får jag se ifall hon hänger med hit, hon sa det i allafall. Men det märks.

Nu ska jag typ dricka något, det är vaaarmt.  Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0