Onsdag.


Godmorgon. Vaknade för ett litet tag sen och kunde verkligen inte
somna om. Jag fattar verkligen inte varför. Men ja, ett par timmars sömn
fick jag och det var inte dåligt det faktiskt.

Vet ni, idag är det sista riktiga skoldagen! Herregud vad det här året har gått
fort. Och om ett år är det min tur att gå ur årskurs 9. Redan! Åren har gått så fort.

Idag i skolan blir det bara att städa typ. Nån enstaka lektion kanske. Men ska rensa
skåp och sånna saker. Det brukar ta ganska lång tid, i allafall för mig. Haha!

Sen efter skolan, eller några timmar efter så ska jag ju till stan och möta upp
min moster och min sötaste prins till kusin. Det blir mysigt.

Nu ska jag dricka te, sen fixa mig och så.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0