Onsdag.


Vet inte vad det har vart med mig idag, har sovit hela dagen i stort sett.
Somade runt 5 imorse och vaknade 10 av att min granne ringde på dörren
och drar i dörrhandtaget. Har han inte bättre vett? Öppnar vi inte dörren så
sover vi eller något annat, men det fattar väl inte han. Men jag blir grinig som
bara den på honom det är jobbigt att vakna av att höra dörrklockan.

Anyway, när jag vaknade då gick jag in och väckte min syster och snackade
med henne ett tag och var vaken i typ två timmar, sen somnade jag. Och så sov
jag till 18 nu. Det var ganska skönt.

Nu funderar jag på att dra på mig ett par byxor och åka till ica och köpa mig något.
Skulle egentligen klippa mig, men jag orkar inte så jag tar nog det nästa månad
eller något sånt. Eller om jag har tur så kanske jag får pengar över så jag kan klippa
mig.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0