Onsdag.

Godmorgon!

Blev inte så mycket bloggande igår. Hade annat för mig helt enkelt.

Nu är jag i allafall nyvaken. Usch, börjar redan vända på dygnet och det
har inte ens gått en vecka på sommarlovet. Inte alls bra! Ska försöka vända
tillbaks det, vill ju inte sova bort dagarna.

Strax ska jag ta disken åt mami, lovade det henne igår. Borde skynda mig
för hon slutar om en timme. Men ja, det går nog fort och vi har ju diskmaskin.

Idag blir det slappt tror jag faktiskt. Kanske drar ut en sväng om jag orkar och hinner.
För klockan 19 ikväll tror jag det är, då börjar Sex an the city-maraton. Det måste man
ju bara kika på. 

Nu måste jag ta disken. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0