Sex and the city-maraton


Sitter nu med min syster och kollar på Sex and the city. Allra sista avsnittet nu.
Lite synd, serien är otroligt bra. Har suttit sen 19 ikväll och kollat. Var iväg
en sväng till ica förut också och köpte maltesers, mhm vad gott det är!

Usch, läste nyss på aftonbladet också att FRA-lagen införs. Tycker inte alls
det är bra. Visst, jag har inget att dölja men man kommer ju inte ha speciellt
mycket till privatliv när dom kommer kunna lyssna på mina telefonsamtal, läsa
mina mejl eller läsa mina sms. Man kommer ju knappast våga skriva något längre.

Nej, det där tyckte jag verkligen inte om. Jag och min syster sitter här och surar nu nästan.

Nu ska jag kolla färdigt på Sex and the city sen ska jag nog kanske sova
eller något. Försöka vända tillbaks dygnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0