Skolavslutningskvällen.

Tänkte berätta lite om gårdagen.

Var ju som sagt på skolavslutningen i kyrkan, även Nandis lillebrors.

Sen drog jag hemåt, för att duscha och fixa mig. Då ringer min moster och
frågar om jag kan följa med min kusin till bergvik och kolla på skor. Så han och
jag åkte dit och kollade runt lite och käkade. Efter ett par timmar där tog vi bussen
hem och jag bytte om och sen kom min mamma, moster och alla dom tillbaks.
Sen blev det bråk, as usual. Men dom stack ganska snabbt, och Nandi kom till mig.

Cyklade till stan och kollade på alla band som spelade och grejer. Ken Ring var även
där och uppträdde, den ni hehe. Grymt bra var det i allafall. Träffade Maja också, inte sett
henne på länge. Sen gick jag och Nandi bara runt, träffade massor med folk. Sen hamnade
vi på Mcdonalds, där vi satt typ jättelänge för det kom mycket folk vi kände och Nandi klarade
inte äta då. Sen när vi väl skulle cykla hem så började det regna som ni kanske vet.

Kom inte i säng förräns efter 2 inatt och vaknade runt 12 idag av att min syster kom
in på mitt rum och letade efter något.

Tror jag blivit förkyld av gårdagen också. Ont i halsen och nyser hela tden. Så idag ska jag
vara hemma och vila istället för att gå ut. Ska nog till Ica sen och köpa lite gottigott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0