sol&plugg


Idag efter skolan så hängde jag med Anna hem (: Vi la oss ute på en filt och solade.
Skulle även pluggat, men blev kanske inte sådär jättemycket. Jag börjar bli lite nervös
inför provet imorgon. Men ska snart in i duschen och så får jag plugga mera sen.

Så svårt kan det nog inte vara. Sen får mami försöka hjälpa mig lite när hon slutat
jobbet.

Det har i allfall vart jätteskönt o solat lite. Ser ut som jag fått lite färg. Låg och käkade
glass, och drack energidryck också (a) Sen en massa tjejsnack som det brukar bli.
Ni kan ju alltid checka in min bilddagbok för att se lite bilder som jag tänkte ladda upp snart.

Nu ska jag försöka ladda upp bilderna, duscha och plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0