SOMMARLOV!



Yes, äntligen säger jag bara!

Mötte Nandi runt 9.15 på bron, gick mot kyrkan och väl där stog vi och snackade
med lite folk från klassen och sånna grejer. Sen inne i kyrkan träffade jag min ena
konfa-ledare och prästen vi hade. Det var lite trevligt sådär. Det höll inte på så länge
i kyrkan, mycket musik och så. Det var mysigt. Sen efter Den blomstertid nu kommer,
var det loooov! Fick betyg, ´snackade mer med klassen och sen skulle jag egentligen
dragit hem. Men Nandi's lillebror skulle ha avslutning efter oss så jag var med på den.
Så sött alltså. Hehe!

Sen däremot gick jag hem. Hade lite ont i fötterna efter att ha lånat min syster skor som
hon hade på balen i måndags. Men det gick bra!

Mina betyg är jag också nöjd med. Men i 9an ska dom bli ännu bättre. För vet ni,
jag ska in på frisörlinjen, så är det bara!

Hehe, nu hör jag kyrkklockorna. Vilket betyder att det är 9ornas avslutning.
Skönt för dom. Kommer bli tomt efter dom efter sommaren.

Nu ska jag i allafall duscha, och fixa mig. Nandi ringer när hon kommit hem
och då ska vi hitta på något. Ikväll drar hon och jag till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0