Söndag.


Sov länge idag också, till strax efter 14 då jag hörde att mami kom hem.
Sen har jag bara legat i sängen och kollat på tvn. Mår inte sådär jättebra idag.

Funderar på att dra mig till Ica och köpa nån bra tidning och något gott och sen
bara krypa ner under täcket och ha mysdag. Kan behövas.

Och vet ni? Min granne, han som är 84 år och helt konstig var och ringde på
dörren idag igen! Jajemän, klockan 10 var det dags. Fick hjärtattack när jag vaknade
av dörren. Gick och kikade vem det var och där stog han i sin morgonrock. Öppnade
inte dörren men vred på låset lite för att känna så det var låst och det var det som tur var
för bara en minut efter började han rycka och dra i handtaget och försökte få upp
dörren. Han är läskig den där mannen, man vågar ju knappt sova. Tänk om nån här hemma
skulle glömma att låsa dörren så är han där och rycker i den. Vill inte vakna av att han
står här hemma liksom. Haha!


Nej,nu  ska jag ta mig till ica. Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0