Söndag.


Förlåt att jag inte bloggade något mer igår, men när jag kom hem igårkväll så
kom jag aldrig in här, gick helt enkelt inte att logga in.

Hade skoj igår iallafall, efter många om och men så drog jag och Nandi till stan.
Det spöregnade innan vi åkte, så var inte så pep på att sticka iväg men solen kom
fram senare. Träffade en del folk som Nandi kännde mest, sen kom en person som
jag inte tänker nämna och som jag inte ville se. Ville bara sjunka under jorden där.
Men det gick bättre än vad jag hade trott.

Sen när vi skulle sticka hem så träffade vi på en till kompis till Nandi och hans två
kompisar. Som vi stog och snackade med i typ 5-10 minuter. Haha, min systers kille
hade tydligen gått förbi, men jag såg honom inte (a) Träffade dom senare på bron och
fick reda på det. Haha!  Sen stog vi där och snackade, sen cyklade vi hem även syrran dårå.
Var hemma strax efter tolv igår kväll, och stack iväg igen till Statiol och köpte goodis.
Sen blev det två filmer Honey och Linas kvällsbok sen slocknade jag helt enkelt.


Och nu ska jag digga till min musik och städa mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0