Städning.


Har inte kunnat blogga på ett par timmar eftersom jag inte kunnat logga in på
bloggen konstig nog. Men nu verkar det funka.

Har städat hela dagen typ. Hela lägenheten också. Jobbigt, men mami blev glad
och det var det som var poängen sen blev det ju rent också. Duktig känner jag mig också (a)

Sen har jag inte gjort så mycket. Mest slappat, haft lite hemma-spa sådär.
Det var skönt kan jag lova. Nu sitter jag och håller på att fixa naglarna så dom
blir fina. Haha!

Sen fick jag reda på att min nya kusin Anton blev sjuk i tisdags. Han kunde dött om dom
inte fått kommit till sjukhuset. Han är kvar där än, men läget var stabilt och det känns ju
skönt i allafall. Hoppas lillemannen klarar sig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0