Stäng av!


Ibland stör jag mig på mina grannar, för gud vilken musik dom spelar. Inte
speciellt lågt heller utan man hör varje ord dom sjunger. Och vill ni veta det
roligaste, dom bor inte i samma trappuppgång eller i samma hus som mig.
Utan i det mittemot mig. Dom spelar sån där metal-musik också, kunde väl
åtminstonde vart lite bättre musik.

Och visst det är midsommar, men det är inte första gången man hör dom.
Haha, och dom som klagar på mig om jag spelar min musik. Nej, jag stör
mig faktiskt litegrann på dom.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Snygg layout!



Glad midsommar!



Var gärna med och tävla om ett halsband från Betties Galleria på min blogg!

2008-06-20 @ 17:21:50
URL: http://blommornasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0