Studentfirande!


Som ni vet så tog ju då min syster studenten idag. Grattis till henne!

Moster och två av mina kusiner kom runt 12-tiden. Föjde med dom till blomaffären
och köpte band och lite sånt. Sen åkte vi hem, och dom vidare mot Inre hamn. Jag
följde med mami till Rud och hämtade min andra moster och kusin och vi åkte till
Inre hamn. Stog där i kanske 10 minuter och frös ihjäl det var ju mulet och regnade
lite smått. Inte bra och stå i klänning och ingen tröja då. Men i allafall så kom båten
till slut med en jävla massa Infokomp-studenter.

Träffade då syrran, och jag fick vara fotograf för dagen. Så jag har ju fotat en hel del.
Snackade i allafall med henne och några av hennes kompisar ett tag. Gav blommor
och sånna grejer. Sen skulle ju dom åka iväg med deras jättesexiga flak.  Fin dekoration
var det i allafall.

När dom stack iväg åkte vi andra hem, och min syster kom en sisådär hem 2 timmar
senare med sin kille. Sen har vi käkat god mat, tårta och massa kakor typ.

Sen har vi kusiner + Chris spelat kort, och nördat GH3 första gången för mig, och jag
var såklart bäst (:

Sen efter nån timme åkte mostrar och kusiner hem. Nu har även min syster, emma & chris
stuckit till stan för att gå på studenfest på nöjesfabriken.

Jag ska ta mig in i duschen, för jag har skolavslutning imorgon 9.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0