Tisdag.

Godmorgon mina vänner. Sovit gott?

Jag känner att jag försov mig lite idag, vaknade 7.10 ;o när jag börjar 8.10
men eftersom jag inte orkar sminka mig och så speciellt mycket när solen
skiner så är det ju bara att dra på sig kläderna och fixa en nice frisyr liksom.
Så jag är i stort sett färdig nu.

Har ju ekonomiprov nu direkt jag börjar, usch. Kan lite, men inte allt.
Men detta ska nog gå fint, sen har jag ju håltimme, då vill jag till Lidl
och köpa älskade energidryck, för det kan behövas så trött som jag är.

Efter skolan blir det nog sool oså. Synd bara att jag slutar 15.30 idag. Men jaja.
Är ensam hemma då i allafall eftersom mami jobbar kvällen den här veckan.

Och nu måste jag kila. vi hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0