Tisdag.


Förlåt för den dåliga uppdateringen igår, men jag kom ärligt talat inte
in på bloggen. Blev helt vitt bara, humm konstigt.

Det hände inte så mycket igår ändå. Körde syrran till hennes studentbal
sen åkte jag och mami till Maxi och handlade. Köpte massor med jordgubbar <3
Sen låg jag bara i sängen och vilade.

Idag blev jag hemma från skolan eftersom jag inte mår bra. Så jag ligger
just nu i sängen, äter jordgubbar och kollar på Rachel Ray.

Måste städa sen också, vare sig jag vill eller inte. Har bara mitt rum kvar nu.
Och det måste vara gjort innan imorgon då min moster och dom kommer eftersom
jag slagit vad med hennes gubbe. Håller jag mitt rum rent i ett år får jag 1000 spänn
om inte, så får han det. Tur att dom inte är här så ofta säger jag (a) hehe.

Kommentarer
Postat av: SAMAN

svar: haha men joo, jag är inte nöjd alltså! :P jag är för smart för att få bara två mvgn :P

2008-06-10 @ 11:53:04
URL: http://sepesaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0