Tisdag.


Fyfan vilken natt. Jag har alltså inte sovit nånting. Eller jo, drog igång en film
runt 6-tiden och somnade. Men jag vaknade klockan 9 av att min psycho-granne
ringde på. Han är typ, 84 bast och ska bjuda mig eller mami på whiskey hela tiden.
Nejtack liksom. Jag öppnade inte dörren i allafall, jag låste däremot för han har dragit
i dörrhandtaget förut. Usch, han är ganska läskig faktiskt. 

Somnade om då i allafall, och vaknade 13.15 av att telefonen ringde. Men jag
orkade bara inte svara. Jag var helt död. Det är jag fortfarande, men jag har trots
det orkat mig in i duschen och ska snart göra mig iordning eller något.

Sen får jag se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0