Torsdag.


Yes, sista skoldagen för den här veckan. Kulturdag står på schemat.
Humm, har hört något om fotografera.. Men jag vet inte, det märks. Ska
i allalfall möta min klass vid skolan 9.30 för mer information. Det blir nog en
bra dag. Bättre än att sitta i skolan och jobba liksom.

Det värsta är att jag ska möta Anna vid Milko typ om 40 minuter, och jag är inte klar.
Jag försov mig imorse också, haha! Vaknade för 10 minuter sen. Har precis dragit
på mig kläder, ska snart ta ipren eftersom min huvudvärk inte försvunnit. Sen måste
jag fixa håret och sånna saker.


Föresten, min far fyller hela 46 år idag. Jag önskar jag kunde fira det med honom.
Men jag kan bara lova att ägna tankarna åt honom idag. Kommer bli en otroligt jobbig
dag känner jag. Vill bara ligga hemma och ta det lugnt. Men jag ska försöka.
Iallafall, grattis pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0