Trött?


Oj vad jag har sovit egentligen. Vaknade ju som sagt 15.30 idag/igår typ.
Sen stack Nandi hem runt 16 och sen somnade jag ju igen. Sen var jag med
mami till Obs och handlade mat och sånna saker. Träffade Maja där också.
Det var superkul, för jag har inte träffat henne på länge, förutom förra fredagen
och då var hon inte så värst nykter.

Sen när jag och mamma kom hem så åt vi tacos och efter det somnade jag IGEN!
Vaknade väl strax efter 21 nångång. Och då kom min syster hem och jag kollade på
någon urusel film som gick på tvn. Sen har jag degat framför tvn hela kvällen. Snart börjar
även den andra filmen jag hade tänkt se som går på tv3. Kommer inte ihåg vad den heter
men hoppas den är bra. Sen efter den börjar andra och sista delen av Anne frank: The
whole story. Då måste jag verkligen kolla, och inte somna! haha.

Nu orkar jag inte skriva mer faktiskt. Så vi hörs imorgon, eller senare idag blir det. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken kanal och tid??!

2008-06-22 @ 02:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0