Usch,


Dålig uppdatering idag, förlåt. Men jag har knappast gjort något.
Så jag har inte haft något att skriva om faktiskt.

Och nu ligger jag och kollar på The pianist på Tv4+. Jättebra film.
Handlar om en judisk pianist som lever i Polen med sin familj när
Andra världskriget bryter ut då förbjuds han att spela. Hans familj skickas
till dödslägren, men han själv lyckas gömma sig i ghettot i Warszawa.

Filmen är även baserad på en sann historia. Jag älskar verkligen sånna filmer
som är baserade på sanna historier och filmer som just handlar om Andra världskriget.
Inte många som tror det, men jag är konstigt nog intresserad av vad som hände då.

Så jag längtar verkligen tills jag börjar 9an och vi ska läsa om det, hehe.

Nu ska jag kolla vidare på filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0