Vaaarmt.


Det var helt enkelt som jag trodde.

Hoppas ni har haft en bra dag. Kan säga att jag inte har haft det, eller jo på sätt och vis.
Jag har ju fått träffa mina flickor och så :) Men har inte mått speciellt bra, och har legat och
halvsovit på varenda lektion. På gympan låg jag till och med i Nandi's knä och typ sov.

Fick även reda på idag att vi kommer få ännu en ny spanskalärare i 9an. Men
den vi ska få nu är han vi hade i 6an &7an, Kent. Han är väl sådär bra. Man lär
sig mycket. Men han har alltid stora prov, med minst 120 glosor. Det är kanske
inte så kul. Men jaja, hoppas han har bättrat sig under den tiden han varit tjänstledig.

Nu ska jag ligga och vila bara. Kan behövas. Senare ikväll hänger jag nog med och
kör min syster eftersom hon ska på studentbal idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0