Vad är det för fel?


Nyss skulle jag cykla iväg till statiol för att köpa mig en dricka eller något.
Men när jag kom förbi Ica här borta så börjar det sticka till i sidan på mig, och
svetten rinner och jag känner hur det börjar svartna till för ögonen och jag blir yr.
Vad är det för fel egentligen? Det är inte första gången det blir såhär heller. Jag börjar
bli lite orolig, för det gör verkligen ont. Jag vill bara lägga mig ner och gråta pga smärtan.

Så nu är jag tillbaks i sängen. Ligger och försöker lugna ner mig och lyssnar på musik.
Tänkte dra igång en film eller något, men jag vet inte vilken.

Innan jag avslutar mitt inlägg vill jag bara berätta hur glad jag är att jag har mina vänner.
Som alltid finns där och stöttar i alla lägen. Ni är otroliga. Om ni bara visste hur mycket ni
betyder för mig. Jag är kanske inte världens bästa på att visa hur tacksam jag verkligen är.
Men det hoppas jag ni vet. För ni är en stor del i mitt liv. Tack för allt ni gjort för mig. Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0