Vänt på dygnet?


Jag har nyss sett klart på Escape from Sobibor. Och jag måste säga att det var en
bra film. Även intressant. Höll även på att gråta sönder ibland. När man sett den
filmen så tänker man efter mycket, eller i allafall jag. Sjukt bra, och ni borde verkligen
se den alltså.

Jag tror jag har vänt på dygnet, redan! Sommarlovet har inte ens börjat, och det är då
jag brukar vända på dygnet. Typ i slutet av sommarn i allafall. Men inte i år, nej då ska vi
börja innan sommarlovet har börjat. Det är inte bra egentligen. Jag måste upp och städa
imorgon. Lär ju inte vakna före 12. Sen är det faktiskt skola på måndag. Inte bra ..

Nu måste jag verkligen försöka sova. Hur det nu än ska gå till..

Sov gott och dröm sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0