13 snart 30


Hejsan mina små vänner (: 

Vet ni? Det var hemskt på konfan förut. När vi tog kort, direkt jag kom dit så vare bara
på med kåpan och ta kort, fick även sitta ner på gruppbilden, skräll liksom. Men så äre
o vara kort .. Men tror det gick ganska bra. Sen skulle vi ju ta enskilda kort också. Jag typ
förstörde kortet, fick sitta på en pall med ett litet runt bord framför mig och en jättefin ros låg
på det bordet (: Som dom flesta vet, så hatar jag att le på kort. Men när en av mina konfirmand-
ledare stog och typ höll på så gick det inte att hålla sig för skratt. Får hem dom någon dag
så får man beställa om man känner för't , hoppas inte mami gör det.

Sen var vi tvungna att läsa på Utan till - lappen. Jag kan ingen. Men vi fick sluta lite tidigare.
Så jag satt där med Ida som tappat sina nycklar. Sen kämpade jag och Adam med dom där.
Han pinade mig verkligen, jag var tvungen att säga flera ggr. Haha, jag dog där nästan. Men jag
klarade 3 grejer, så jag är duktig (a)

Nu ligger jag iaf och kollar på 13 snart 30 som går på tv3. Väntar på reklamen
så jag kan fixa mig en kopp te och grejer :)

blir nog inget mer inlägg ikväll, vi hörs imorgon.

Sov gott, puss.

Kommentarer
Postat av: SAMAN

svar: haha, ja är man en liten 93a så får man nog säkert plats skulle jag tro :P

2008-05-13 @ 21:47:48
URL: http://sepesaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0