Äntligen hemma.

Kom nyss hem från Pekås, efter en låååång och jobbig dag.
Eller sådär jobbigt har det väl inte vart, men lång har den varit. Bar en massa
kartonger och varor och allt möjligt. Ja, fick göra grejer lite här och var. Men
samtidigt så har det varit ganska slappt. Skulle egentligen jobba till 17, men
vi fick sluta en timme tidigare, och det är skönt :) Och imorron ska vi jobba mellan
8-16, men jag har ju konfa så jag får gå redan 15.00, guud va gött :)

Idag blire bara slappa känner jag, det värker i min rygg verkligen. Ska snart
tjata på mami att jag är hungrig också.

Nej, nu ska jag kolla på tvn. Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: SAMAN

svar: ja, du kan inte ana! :O
bytfärgförsjutton! :D

2008-05-12 @ 18:57:28
URL: http://sepesaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0