Äntligen över!


Kom hem för typ 20 minuter sen. Fick sluta betydligt mycket tidigare idag.
Jätteskönt. R plockade fram några vagnar och sa att när vi var klara med dom
så fick vi gå. Gick ganska fort, skippade lunch också för att vi skulle få gå ännu
tidigare. När vi skulle sluta kom R med en varsin pekås påse till oss, i den låg
typ 3 xray och en chipspåse. Det tackar vi för. :) Känns konstigt att vi inte ska dit igen
på måndag. Och när jag går dit igen så kommer jag säkert börja fronta varor och
sånna saker. Haha!

Nu kollar jag på Våra bästa år, sen ska jag byta piercing för Nandi klarade skruva av kulan :)
Sen ska jag med mami till Skåre eftersom hon ska kolla på skor. Sen ska vi svänga in på
Bergvik så jag kan köpa leggins till söndag. (: Sen blir det hem och fortsätta städa.

Helg nu också. Kan inte bli bättre ;D

Vi hörs. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0