Fredag.


Hejsan hejsan.

Är precis klar nu och ska snart kila iväg till praktiken. Finally, sista dagen idag!
Hoppas att jag får sluta tidigare eftersom jag måste till stan och köpa vita leggins
till min klänning jag ska ha på söndag. Sen måste jag ju växla mina pengar jag
fick av mormor igår. Har jag tur kanske mami kör mig till stan, för jag orkar inte cykla.

Och i helgen blire nog slappt. Blir nog mest till att fixa till söndagen och sånna saker.
Haha, min mamma var jättesöt igår och stog och bakade till säkert 23 igår kväll. Hon som
aldrig brukar baka annars liksom. Var där och smakade lite (a) Såå gott!

Så, vad händer det för er i helgen då? :)

Nu ska jag skutta iväg. Men vi hörs kanske lite senare.
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: SAMAN

svar: tacktack du :) haha ny design igen? ^^

2008-05-23 @ 08:58:31
URL: http://sepesaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0