Fredag.

hejsan! hoppas allt är bra med er :) Med mig är det helt okej, förutom att jag har
knarkat ipren sen igår. Känns lite bättre idag iaf, men har ändå legat i sängen hela
dagen. Eller har tagit en skön dusch. Kollade nyss på Våra bästa år och nu är det
Nya tider (: Ska ta och fixa lite lunch eller något.

Blir även slappt idag, vad jag vet. Känner inte för att gå ut helt enkelt. Det
är skönt att bara få ligga och vila, jag behöver det. Eftersom det är så mycket
i skolan, prov och sånna saker. Har ju prov på tisdag, så borde plugga lite också.

Kollar runt lite på forever21.com på kläder och sånt. Lite andra sidor också. Behöver
förnya min garderob känner jag :)

Hoppas ni får en bra dag/kväll iaf :) Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0