Fredag.


Haha, jag bloggade aldrig igårkväll (a) Eller, jag gjorde det! Men det publicerades aldrig
konstigt nog. Och efter det orkade jag helt enkelt inte skriva något nytt ;P

Nu är det iallafall fredag. Skönt det! Men det blir nog slappt i helgen faktiskt.
Vad ska ni göra i helgen? :)

Ska snart ta och göra mig iordning. Börjar 8 idag, och jag var hemma lite sent igår/inatt
så jag är ganska trött just nu, men jag måste verkligen till skolan. Lämna in filmgrejen
i engelskan och så, eftersom den ska vara inne idag. Sen fick vi lappar angående praktiken
vi ska ha i två veckor nu, dem måste jag ha. Så man får ta och pallra sig iväg. Tur som är
så skiner solen redan nu, så det blir att sitta ute och steka hela dagen, och det är gött :)

juste, söker fortfarande någon som vill göra en design till min blogg.
Är du intresserad kanske? Släng iväg en kommentar isf, vore snällt.

Nu ska jag kila. Ha en bra dag. Puss

Kommentarer
Postat av: SAMAN

svar: du har så rätt så :)
jasså, letar efter någon som gör design? du skulle frågat mig för några månader
sen, då när jag orkade göra designer ^^, haha

2008-05-09 @ 08:59:28
URL: http://sepesaman.blogg.se
Postat av: Jea

Jag skulle kunna försöka ^^

2008-05-09 @ 12:50:24
URL: http://crownedindespair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0