Grannjävel ;o


Gah, är nyvaken och sur. Bara för att min granne över mig är döv och lyssnar på Melodikrysset
och måste då ha jättehögt ;o Jag som somnade sent inatt och allt vill sova men så kommer hon
& förstör, herreguuuuud! Det värsta är att det är Smoke on the water som dom spelar just nu.
Inte sådär jätteroligt precis, har lust att gå dit och slå sönder hennes radio!

Tur som är ska mami till stan strax, eller när hon sa. Så eftersom jag är uppe tänkte jag ta en
dusch och följa med så slipper jag min äckelgranne. Damn, hon klagar på när jag spelar musik.
Hon är då inte bättre själv känner jag. Så hon kan bara ta och va tyst !!!


Nej nu ska jag duscha och ta mig härifrån fort som fan, jag orkar inte höra hennes
jävla radio längre, hör precis vad dom säger juuu :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0