Härlig kväll alltså!



Hejsan, allt bra med er? Med mig är det jättebra, har lite ont i fötterna
och fryser men annars skitbra :)

Kom nyss hem. Nandi ringde ju förut så vi stack till stan och grejer, träffade lite folk.
Satt vid pråmen nån timme sådär och hade mysigt, vare. Sen typ skulle vi nånstans
men ja, jag, nandi & sofi hamnade värsta efter så till slut svängde vi av och gick till
donken istället, köpte glass och kanelbulle. Satte oss vid donken-skylten, fast sen
satte vi oss i rondellen. Sen åkte sofi hem, jag och nandi tog oss jämt en sväng
här på våxnäs sen drog hon hem och jag med. Nu ligger jag i sängen, och kollar på Extra Extra
och äter massor med godis och dricker fanta exotic thrill <3

Föresten, tänkte tipsa er om en läsvärd blogg. Tro mig! Själv läser jag
den dagligen, och tycker den är otroligt bra!  sepesaman.blogg.se/ (länken öppnas i ett nytt fönster)

Ja, det var allt för idag. Nu ska jag kika film oså. Sov gott när vi väl ska sova.
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: SAMAN

svar:
oh, tack! det var väldigt snällt av dig! :)

2008-05-10 @ 22:51:24
URL: http://sepesaman.blogg.se
Postat av: SAMAN

förresten, tycker du verkligen så om min blogg? :D va glad jag blir!

2008-05-10 @ 22:54:25
URL: http://sepesaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0