HELG!


Kom precis hem från skolan, trots att jag slutade 13.10 (a) hehe. Gick
in till träslöjden med Anna och kollade vad grabbarna gjorde, och sen
ringde min syster (: Blir kanske att träffa henne en sväng eller något.

Sen när jag gick över skolgården så hör jag hur nån ropar på mig, haha då
var det Adam som hade slutat en timme tidigare. Så jag fick sällskap hem,
det var snällt. för det är grymt ensamt att åka hem själv ;o Innan jag svängde
av så stog vi och snackade en liten stund innan jag pallrade mig hemåt. 

Och nu sitter jag här, mätt och allt efter hemkunskapen. Men är otroligt godissugen.
Tyckte mami kunde lämna pengar till mig så jag kunde köpa godis, men nejdå ;o
Ge mig pengar någon! (a)

Nej, nu ska jag sätta mig på balkongen och bara softa!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Marlie

svar: Jomen verkligen, hur skönt och underbart som helst!

2008-05-09 @ 14:20:13
URL: http://mammamarlie93.blogg.se
Postat av: SAMAN

svar: haha, jasså SÅ trogen läsare ^^,
nejmen jag har mina idéer hela tiden. Har bestämt mig för att jag ska bli framgångsrik. Så det gäller att prova sig fram :) men det finns så många som gör design gratis då. Men om du vill försöka dig på själv, så råder jag dig att gå in på www.designadinblogg.se . där får man jättebra tips!

2008-05-09 @ 17:08:50
URL: http://sepesaman.blogg.se
Postat av: SAMAN

svar: ja, men det är ju bra!

2008-05-09 @ 18:06:20
URL: http://sepesaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0