I'm yooours ,


hejsan alla söta! Vad gör ni?

Själv sitter jag och kollar på lite kläder, as usual! Kollar även på sommarkrysset, var ett måste idag.
Eftersom självaste Jason Mraz var med, puss på honom ;* Han är grymt bra.

Har slappat bara idag, skulle ju åkt till bergvik men så blev det inte. Började må grymt
illa och fick ont i magen och huvudet. Så jag har bara vilat, blir nog kanske bergvik imorron
istället måste städa mitt rum också ;o

Är även överlycklig nu, har fått hem låtarna med RMK som han körde i Talang 2008.
Haha, kanske är lite efter men trodde inte dom fanns. Men där hade jag fel. Så nu sitter
och dunkar till Räddningspatrullen, haha skön låt alltså. Ger mig sommarkänslor faktiskt ^^

Nej, nu blire lite mer tv och musik för min del typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0