Inte länge kvar nu


Godmorgon.

Haha, antar att dem flesta ligger och sover runt den här tiden. Men inte jag!
För om typ en timme ska jag vara i kyrkan.Vilket betyder att det är inte länge kvar
tills jag är konfirmerad. Den ni ;) Hehe. Sitter i sängen nu och kollar på mtv och så.
Har nyss dragit på mig min outfit och ska platta håret lite till sen är jag klar.

Men egentligen har jag bara lust att sova ett par timmar. För jag har sovit så dåligt
inatt. Drog igång en film på datan igår kväll, men jag somnade:o  Så när jag vaknade
imorse så stog min dator bredvid mig och jag var online på msn och allt sånt där.
Haha, gud vad jag är bra alltså!

Nu ska jag se om jag kan hjälpa mami med något inför middagen, annars
ska jag vara djävulsk och väcka min syster och hennes pojkvän. (a)

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Svar: Tack! :D

2008-05-25 @ 18:02:40
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0