Konfirmation.



Ja, klockan 9 imorse befann jag mig då vid kyrkan. Gick igenom gudstjänsten grymt fort.
Sen var det fort ner och dra på sig kåpan och ställa upp sig. Kikade ut genom dörren
och det var hur mycket folk som helst.

Men det gick jättebra. Men när Sara, en av mina ledare läste en text hon hade
skrivit och började gråta, då grät jag med. Shiet vad jag grät alltså. Blev inte bättre
sen när man kramat alla andra konfirmander och ledare.

Sen drog vi hemåt där vi käkade god mat och åt tårta och sånna saker. Kan ju nämna
att Nandi också var med så söt som hon är :)

När alla andra dragit hemåt gick jag och N till Lidl köpte energidryck satte oss
vid en bänk på donken och snackade och hade mysigt.

Sen vet jag hur nyfikna alla är på vad jag fick, så det kan jag ju berätta lite snabbt också.
Fick blommor, massor med pengar, en parfym, ett jättefint halsband och aa lite sånt. Har inte
fått alla presenter än så (A) 

Juste, vill ni se bilder så kan ni kika på min bilddagbok som står i spalten till höger
lite längre ner. Men kom ihåg att ni måste vara inloggade.

Nu har jag i allafall duschat och så kollar jag på tvn. Blir sängen tidigt ikväll.
Skolan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0