Kväll.


Nyduschad och grejer. skönt! Ligger just nu och kollar på Ugly Betty, sjukt bra alltså.
Huvudvärk som bara den, så borde ligga o vila just nu. Ska nog snart stänga av
datan och ligga o slöa. Orkar inte röra mig knappt.

I kyrkan gick det helt ok, tränade på hur vi ska göra på självaste konfirmations-
dagen. Haha, jag ska gå längst fram, eller ja precis bakom den som ska bära
korset. Lite pinsamt nästan, men det ska nog gå iaf :) sen på SKU så spelade
vi bara något spel, typ i nästan en timme. Så vi fick alltså gå 30 minuter tidigare.
Häärligt, hann hem och kolla på Andra avenyn iaf :)

Nej, nu ska jag faktiskt lägga mig och vila.

Sov gott när ni väl ska sova :) Puss på er.


Kommentarer
Postat av: SAMAN

svar: ja, då är du en konfirmand :)

2008-05-06 @ 21:12:50
URL: http://sepesaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0