Lågt blodtryck.


Blev inte till att byta någon piercing idag. Tatueraren var inte på skin deep och då
kunde inte tjejen hjälpa mig för om han inte är där så finns det ingen tång där heller. 
Blev lite besviken, för hon bad mig komma tillbaks om en vecka! Jag vill ju ha min nya
piercing till konfirmationen. Men syrran ska försöka hjälpa mig knipsa av den pluppen.

Har grymt lågt blodtryck också. Är yr och mina ben orkar inte stå upp. När jag ställer mig
upp så känner man verkligen hur svaga dom är, känns som att jag ska ramla ihop vilken
sekund som helst. Fick något sånt när jag var på stan med syrran förut. Blev helt svart för
ögonen och grejer, ändå satt jag ner ;o Konstigt och läskigt.. Så nu ligger jag i sängen och
väntar på att mami ska komma hem och fixa lite käk oså.

Blir bara att ligga o slöa framför tvn ikväll och vila. Försöka pallra sig upp imorron till praktiken.
Får förklara varför jag inte kunde sjukanmäla mig och så idag. Hoppas att R förstår. Han brukar
oftast skratta när jag mår dåligt. Men ja, får göra ett försök i allafall ..

Nej, ska vila nu. Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Elli

http://bellan85.blogg.se/2008/april/vinnern-av-header-tavlingen.html
I deta inlägg finns min mailadress.. Maila foto om du vill ha något sånt med, annars så bara lösen och mailadress, så ska jag ta tag i din blogg så fort jag får tid. Eventuellt ikväll då barnen somnat.
Vad roligt att du är intresserad :D

2008-05-21 @ 19:44:51
URL: http://bellan85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0